JellyPages.com

Selasa, 30 Oktober 2012

.::OH BAJU DINNER KU::.

Hola...

Memandangkan hari family ofis aku yang bakal tiba kami2 ada tetap kan tema iaitu Merah & Putih... aku sebenarnye dalam dilemar nk beli baju or nak pakai baju ape yang ada... klu ikut kan aku malas nk beli sebb xde pon best dress.. tapi bile pikir2 balik kang orang pakai lawa2 aku sowg je yang comot malu le pulak... bak kata orang tua2 klu ikut hati mati... klu ikut rasa binasa.. n aku amik keputusan untuk cari je baju ape yang ada kat rumah tapi tuh la nk kena selongkar balik tuh alahai malasnye....klu boleh time tuh aku nak nampak simple but nice sempat jugak la aku google ne hasil yang aku dapat..




cantikkan klu dressup cm ne ala2 muslimah gitu.. tapi klu aku pakai cm mana la yer  (-_-)''




Tiada ulasan:

Catat Ulasan