JellyPages.com

Ahad, 15 September 2013

.::Best Friend Wedding::.

Bismillahirahmanirahim....

Alhamdulilah sorang lagi best friend aku dah menjadi isteri orang... Syukuran~ 

Memandangkan rumah pengantin jauh (Jengka 5)...Jauh ke? bak kata mak "ala.. zaman skrg mana ada jauh... skrg dh ada highway tup..tup.. dah sampai... xjauh la jengka.." (itu kata dia) aku & family bertolak awal dalam kol 8 kot dah bertolak dari KL ke Jengka.. Mcm biasa la yang drive pastinya papa dan aku hanya duduk kat belakang dan tido... tau2 je dah sampai... hehehe.. tapi perjalanan kali ne aku rasa mcm jauh sebab penat bangun xsampai2 pon lagi... huhuhu... otw ke rumah kak rose singgah breakfast, petrol pam, singgah beli buah, beli kopok udang sampai la kami ke destinasi dalam pukul 11 pagi... Sampai2 je kat situ kak rose baru selesai nikah... sempat jugak la tunggu kak rose sanding... kebetulan pulak masa die sanding xde pengapit...so nak xnak aku jugak la yang kena jadi pengapit... jadi la pengapit bidang terjun...(klu ikutkan cite asal mmg aku pengapitnya tapi disebabkan hal-hal teknikal aku bg tau kak rose xboleh nak jadi pengapit die tapi bila dah sampai die kata xde pengapit sian la pulak) lepas je kak rose samding aku terus balik k.l....

aku , mak & pengantin...

Otw balik papa kata nak ikut jalan lama.. So aku okey je.. sebab bukan aku yang drive tapi sebelum tu  tanya dulu ada jalan bengka-bengkok tak sebab aku ne jenis alah sikit jalan-jalan cm tuh... bak kata owg tua2 mabuk jalan... hahaha mak kata xde.. so aku okey kan aje... otw balik k.l tertarik dengan "iklan" kedai ne "RM 10 MAKAN SAMPAI KENYANG" lokasinye aku xthu la pulak kat mana nnt try tye along kat mana letaknye kedai ne... so kami singgah papa pilih 3 biji durian tapi aku agak muskil xthu ape cm mana pengiraan tokey kedai ne... 3 biji durian kena dalam RM5+ (lima puluh lebih) so ape yang RM 10 MAKAN SAMPAI KENYANG??? hurrrmmmmm..... nak kata satu kepala rm10 kami cume ada 4 orang je... benda dah makan nak xnak bayar jela... 

Ne la kedainya
"makan sampai kenyang"


Tiada ulasan:

Catat Ulasan