JellyPages.com

Isnin, 19 November 2012

.::MY FAMILY DAY::.

Assalamualaikum...

Ingat lagi x aku ckp nk g family day with my opismate.. Alhamdulilah, kami selamat pergi dan selamat pulang...Family day 2 hari 1 malam di Port Dickson... bertolak dalam kol 9 pagi n sampai dalam kol 12 t/hari & menetap di glory beach resort best la jugak tempatnye.. 



Sampai2 check-in dulu then rehat2 kol 1 baru makan t/hari.. pastu g cari tempat untuk sukaneka, petang dalam kol 4 baru acara sukaneka mula... Acara sukaneka mula dengan kanak2 then baru dewasa.. 

"baling buah dadu"

   "kepit guli guna chop stick"

Untuk malam pulak, acara penyampaian hadian,cabutan bertuah n bbq..malam dinner tema yang ditetapkan wane merah & putih so kebanyakakan pakai wane merah termasuk la aku... aku dapat best dress for ladies, xsangaka la pulak sebab aku pakai baju yang mana ada je.. huhuhu nnt aku tunjuk baju yang aku pakai untuk malam dinner tuh.. simple je.. N k'esoakan harinye pulak kami ke melaka~

 "Audit Dalam Team"

"My opismate"

Best dress for ladies/ man 
"Me & abg bad.. 
(dah mintak kebenaran wife die ok b4 snap the pic)"

best dress for girl
"Najla... comey"

best dress for boy
"Faiq..pemalu orangnye"

2 ulasan: