JellyPages.com

Rabu, 21 November 2012

.::MOOD PAGI YG SPOIL::.

Assalamuikum..

Kebiasaan otw g keja aku akan dengar radio..So pepagi ne radio pilihan aku JOHARA & ape yang aku dgr hari ne malaysia negara tempat ke 8 paling bahagia dari 100 negara... wah bahagia sangat la warga2 malaysia ne... but pepagi ne along a.k.a abg aku bikin spoil mood aku...gggggrrrrrrrrrrr!!! aku jenis yang tak & tidak suke orang menceroboh hak aku! ada ke pulak pepagi lagi die cek buku bank ASB aku! eyi aku xsuke!!! pastu bila die dah tgk mula la pot pet pot pet pot pet...........bukan banyak pon duit dalam tuh.. Aku terus angkat kaki n salam my mom terus g keja.. mst die cite kat mak la tuh... n balik kang mst mak akan bising jugak kat aku...eyi.... xsukenya!! T.E.N.S.I.O.N~

 "MY MOOD TODAY"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan