JellyPages.com

Isnin, 17 Disember 2012

.:: Dugaan ke bandung::.

Assalamuaikum... 

Lama dah tak update blog ne... Sebab Bz + penat tuh yang tak menyempat nk update blog... 

Sebenarnye dah lama dah aku teringin sangat2 nak ke bandung dari zaman "Kegemilangan" aku lagi... tapi apekan daya mcm2 halangan yang timbul membuatkan aku tak dapat nak g...TAPI...masa nak g bandung mcm2 halangan yang timbul.. Lupe nak print Border Pass!! kebetulan pulak printer kat rumah dah habis ink...Fuhhhh~ sampai bertekak2 with my along mana taknye sume nak mengarah je keja...mengamok la aku dah la penat baru balik keja.. dari rumah ke LCCT kami naik klia Express nak dijadikan hal, boleh pulak terlepas tren, sepatutnye turun kat salak tinggi tapi terlepas sampai ke KLIA.. kebetulan pulak time tu flight delayed tuhan menyebelahi kami.. aku ingat dugaan aku ke bandung sampai kat situ je.. rupa2nye ada lagi.. losyen enchanteur aku kena rampas... huhu~ disebabkan kelam kabut dengan itu dan ini aku lupe pasal losen enchanteur tak pasal2 kena rampas...huhuhu sedih.. walaupon isinye xbape nak banyak... time akak kastam tuh amik aku pye losen aku kaku dan terus bagi tanpa banyak soal walaupon aty aku xbape rela tapi tangan aku tetap hulurkan losen kat akak kastam tuh otw nak masuk kat tempat menunggu tetiba aty aku terdetik "kalau pen hp aku ne hilang aku nk beli hp baru" tup2 xsampai 15 minit...  baru aku perasan pen hp aku ne hilang... kali ne nasib mmg xmenyebelahi aku... time tuh aku rasa nk g kat tempat buat announcement tuh nk buat announce "sape ada jumpa pen hp aku tolllooonng la pulangkan kat aku balik... time tuh mula la timbul rasa menyesal bila niat cm tuh... tapi redo~ 

Dalam 20 minit lepas tuh dengar announcement yang flight ku delayed lagi dalam kol 1 pagi baru aku naik flight...tapi air asia ada bagi free nasi lemak with air mineral.. Alhamdulilah kami selamat tiba di Airport Jakarta pukul 3 pagi (4 pagi waktu malaysia)...


muka adik ku lepas dapat nasi lemak~


Tiada ulasan:

Catat Ulasan