JellyPages.com
Terdapat ralat dalam alat ini

Isnin, 31 Disember 2012

.:: HAPPY NEW YEAR::.


tik tok tik tok.... hanya berapa jam je lagi nak masuk tahun baru..
Selamat tahun baru!! Hai 2013... 
Alhamdulilah aku masih lagi diberi kesempatan untuk terus bernafas di muka bumi ini.. 2012 ialah tahun yang aku lalui penuh dengan duka lara dari kegembiraan.... 
selamat tinggal 2012 tahun!!! dan tak akan toleh2 ke belakang lagi....

AZAM TAHUN BARU....
  • Aku akan ubah perangai aku yang tak berapa senonoh ini, ke yang lebih baik...
  • no 2. mencari mr.right ku a.k.a khawin!! hehe... sebenarnye tuh target aku untuk tahun ne 2012.. tapi disebabkan takdir yang menentukan segalanya so aku anjakkan ke tahun 2013...moga ia dipermudahkan segalanya..amin
  • masak! aku berazam pada 2013 ne aku untuk rajin2 ke dapur...eh2 jangan salah angap yer aku bukan la xreti masak langsung or malas giler ke dapur... kat rumah tuh aku sowg je perempuan harus la nak tak nak aku kena jugak masuk dapur...untuk lepas sendiri lepas la tapi klu dah ada mr.right nnt? xkan baru nak terkapai2...kali ne azam aku nak pandai masak ape2 jenis lauk pauk tanpa bantuan mak aku... 
Ape yang aku harap untuk tahun 2013 ne moga dipermudahkan segala, moga rezeki aku melimpah ruah dan ape yang aku inginkan tercapai... amin~

2 ulasan:

  1. Apsal azam same mcm tahun2 lepas...kasi tukar lah

    BalasPadam
  2. sebab tidak mencapai sasaran...kena la bt sampai tercapai... hehehe

    BalasPadam