JellyPages.com

Selasa, 28 Oktober 2014

.::Jerawat Oh Jerawat::.

Bismilahirahmanirahim...


Selama hampir setahun ne macam - macam yang terjadi kat aku...
Benda yang paling terkesan dalam hidup aku... bila muka aku dipenuhi dengan jerawat - jerawat...
Bukan calang2 jerawat yang naik... Bak kata adik aku... "Kak muke ko dah macam gunung berapi" uwwwaaaaaa.... bayangkan bila adik aku dah cakap cm tu korang boleh bayangkan mcm mana muka aku... Sampai penah satu tahap nak keluar rumah pun malu dengan serta merta keyakinan diri merundum... Memang down giler time tu.. Bila sentuh je muke neh rasa mcm nak nagis dok terpikir sebab apa jadi cm ne... sedih beb!!  


Sebelum dan Selepas

See...Teruk kan??? xthu dah nak pakai apa?? Macam2 produk aku pakai dari harga yang murah sehingga la yang harga mahal... Sehingga lah aku jumpa satu produk ne... sape nak tau meh pm aku.. untill now aku pakai produk neh... aku akan share kat kowg meh pm aku rosiela89@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan