JellyPages.com
Terdapat ralat dalam alat ini

Rabu, 29 Oktober 2014

.::Resepi Jeruk Asam Boi::.

Bismillahirahmanirahim.....

Sekarang ne aku tengok semua dok sebok2 pasal jeruk asam boi dah mcm jadi musim... Aku pon salah sorang dari mereka.. hihihi... kowg dah try ke?? aku dah... bagi aku benda tu biasa je macam kite cicah cili kicap tapi disebabkan mangga tu yang membuatkan memasing jadi terliur... Buat pengetahuan kowg yang pengemar neh... Macam-macam buah boleh buat... aku dah try buat guna mangga & jambu tapi tula aku tak sempat nak snap gambar yang aku buat...Maaf la yer...Aku dapat resepi ne pon dari FB.. 


Korang boleh olah balik resepi neh ikut kesesuaian korang... mcm aku suke pedas mmg banyak la cili aku letak hasilnya mmg pedas ya teramat... Selamat mencuba... 

1 ulasan:

  1. aku dah buat, apasal rasa dia biase-biase aje? Cam tak puas ati jek.. haha

    BalasPadam