JellyPages.com

Khamis, 14 Februari 2013

.::My Cousin Wedding::.

Bismillahirrahmanirrahim....

Kali ne aku nk cite kan aktiviti Tahun Baru Cina... Sebelum tuh aku nak ucapkan "Selamat Tahun Baru Cina"... Kepada mereka2 yang menyambutnye...   Bila CNY je mst teringat kat arwah atok aku... Klu die ada time cm ne die la orang paling sebok sekali nak jumpa kaum kerabat die... Arwah atok aku cina masuk islam... So secara automatiknye aku adalah darah kacukan cina jugak... hihi Seronok weh sebab aku dapat sambut raya cina & raya pose... Dulu masa kecik2 mst dapat ampau bukan sikit2 sekali dapat banyak.. Klu kite raya pose yang dah besar2 akan bg duit raya kat kecik2 tapi klu cina lain pulak caranye, sebab yang tak kawen lagi masih berhak dapat ampau... Untung la sape yang tak kawen lagi... ok balik kepada aktiviti raya cina aku baru2 ne... CNY baru2 ne aku balik kelantan..Sepupu aku kawen pada hari ke2 CNY..Kejap je masa berlalu...sepupu yang sama membesar dengan aku dulu dah sah jadi isteri orang...

Aktiviti  petang sebelum akad nikah... memcucuk bunga telor di pahar..Tapi mak lang aku cakap anak dara xboleh cucuk bunga paha tu sebab apa aku tak tahu nanti aku cube selidik lagi yea..

.:: L.0.V.E::.
Sempat lagi bergambo sebab nak bg ilang nervous pengantin...
Agak2nye turn sape pulak yer lepas ne...hihi

Aku dan pengantin.. 
Bergambo sebab nak amik aura & berkat pengantin ^_^

With my mom

Ha... yang si baju hitam ne makcik aku die still single & available tau.. hihi Adik mak aku yang 2nd last.. aku 2 tahun muda dari die..kami sgt rapat!

Me,sue, danish & mak lang...

Majlis pada keesokkan harinye....

Sebahagian dr family belah mak aku.. 
Yang ne baru suku ramai lagi yang xmasuk...

Candit~

Aku,makcik & kakak kepada pengantin but yang ne not available!! 

With anak2 dara sunti tapi belum cukup umur lagi ya...

Me,mak & boboi, anak kesayangan mak aku ne... jangan main2... 
Owh yer... yang ne kenduri "Mok Na" a.k.a kak yana pakcik aku punya anak buah...Kawen pada hari raya pertama CNY... xsempat bergambo dengan pengantin sebab kami tiba awal..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan