JellyPages.com

Selasa, 5 Februari 2013

.::Kursus Suai Kenal & Kecermelangan Diri::.

Bismillahirrahmanirrahim....

Seminggu lamanye tak on blog ne... Alhamdulilah selamat pergi dan selamat pulang~ 

Kali ne aku nak cerita kan pengalaman aku dihantar mengikuti kem "Kursus Suai Kenal dan Kecermelangan Diri" di Kem Bina Semangat Ampang Pecah, Kuala Kubu Baru.. Apa yang boleh aku katakan perasaan aku selama aku ada kat sana BEST GILEERRRR!!!!  Seronok sangat....hahaha aku memang jenis yang suke buat aktiviti lasak cm tuh... Pada mulanye hati ne berat sangat nak g sebab macam pikir dalam kepala ne, lagi pon sebelum g aku takde geng  ikutkan senarai nama sorang pon aku tak kenal tapi aku tekad aku niat dalam aty tak kisah la ada cm mana pon sampai je sana aku cari kawan dan xkan ada sikit pon perasaan bosan.. Berbekalkan "ringan mulut" akhirnye aku dapat buktikan yang aku tak boring kat sana tapi bila dah sampai sana rasa macam tak nak balik pon ada... Kebetulan masa g bus pulak rosak, dah la aku bawak barang banyak dengan pakai baju kurung and wedges terpaksa la berangkut haih dugaan...



Sampai je sana, kami diberi taklimat dan diagihkan mengikut kumpulan, kami diberikan 4 kumpulan, aku kumpulan ke 2.. kat sana kami buat kelas & indoor/outdoor aktiviti.. 

 Antara aktiviti outdoor pada hari pertama untuk petang & malam..





Antara aktiviti outdoor pada hari ke-2 untuk petang.. 

ha... aktiviti kedua, yang ni aku suke sebab boleh main air (^_^) tapi air die laju beb... klu tgk dalam gambar ne "si panjang" yang menahan aku sebab air die mmg laju...Hari ke-2 untuk aktiviti malam kami berjalan sambil tutup mata tapi bagi aku tak la memcabar sangat sebab terang benderang.. so takde la takut sangat.. huhu

Antara aktiviti outdoor pada hari ke-3.. 


Aktiviti hari ke-3 petang tak buat apa2 pon sebab sebok dok buat persiapan untuk malam akhir dan last sekali kami menyanyi beramai-ramai lagu dari Man Bai "Kau Ilhamku"...

Antara aktiviti outdoor pada hari ke-4.. 
 





Aktiviti last pon best, kami disuruh buat rakit... Yang ne pon aku suke sebab die melibatkan air... Macam2 hal jadi. ada yang rakit bocor ada yang rakit terburai sebab ikat xkuat... tapi team aku mmg the best, xde pape yang terjadi.... Untuk aktiviti petang pulak ada "Majlis Graduation" & penyampaian hadiah.. graduation uols~ ingat masuk U je ada g kem pon ada tau... hahaha~


Kumpulan 1
tagline "boleh la"

Kumpulan 2
tagline "Jangan poyo"

Kumpulan 3
tagline "okey je"
 


Kumpulan 4
tagline "Pro-aktif"
 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan