JellyPages.com

Jumaat, 26 April 2013

.::Weeding My Ofismate::.

Bismillahirahmanirahim.... 

Lama sangat aku tak update blog ne... Sementara mengunggu "pulang time" sempat la aku mengupdate blog ne... Sebenarnya minggu lepas aku baru je balik dari Taiping, g kenduri opismate.. Alhamdulilah... Selesai sudah majlisnye... Kiteowg g 2 hari satu malam... best!! sebab aku suke jalan... hohoho... Kiteorang tolak dari PJ dalam pukul 9.30 pagi... pastu singgah RNR rawang untuk sarapan pagi... cite pasal RNR rawang... aku sangat2 la sakit hati... makanan kat situ mahal2... bayangkan la... aku juz amik meehon dgn tempe dah hancur lebur... kena 4rm... haih... tapi benda makan tak baik nak merunggut... ok kite sambung balik cite... pastu kami singgah pulak kat RNR sungai perak untuk lunch and pick up abah kak nurul selaku travel guide kami... hihihi... Tok penginapan dok kat Flemington hotel kat taiping aku rasa selesa.. tapi tak tau la pada akak2 and abg2 hope dowg pon selesa... makan kat hotel ne pon best!! sampai je kat sana...kami terus check in hotel..

 
"suasana malam"
Ni la hotel yang aku dok... 

Bila sampai kata sana hujan... Kak nurul kata kat taiping memang tadahan hujun disebabkan geografi aku standart boleh la... aku pon juz mengiakan ape yang kak nurul cakap... Cuaca sangat2 menyebelahi kami... dalam kol 4.30 hujan berhenti... So ape lagi... Time untuk jalan-jalan la... hehehe.. Aktiviti first kami ke Zoo... Ia ke Zoo Taiping last aku g zoo klu tak salah aku masa aku kecik-kecik dulu tu time standart school lama sangat-sangat dah tak g, bagi aku klu g zoo best bawak budak2.. Lepas penat g zoo kami g pulak ke mee udang mak jah! taaappiii kami bukan ke mee mak jah kami ke mee udang mak teh... mungkin adik beradik   kepada mak jah kot... Eh xla!! pandai2 aku je kang kowg percaya pulak... hehehe Pe yang aku boleh kata tentang mee udang mak teh ne... memang terbaik!!! sedap.... tak terkata la.. kowg nak tau cm ne nikmatnye kena g rasa sendiri... hahahaha... tapi ape yang aku nak comment tentang mee mak teh ne satu je... services die... lambat... perlu diperbaiki huhuhu... then balik hotel tok rehat2 kan diri... sebab belah malam nak makan lagi... tok belah malam pulak kami ke bomba... ala.. aku xthu ape ke nama die... kat situ famous rojak sotong and ice cream yummmmm.... macam2 ice cream ada kat sana... boleh giler aku kat sana... rasanye hari2 g kot... sebab aku ne "hantu ice cream" solutionnya aku kena cari "orang taiping la" hahaha... 

Kenangan di Zoo taiping
Bergambar sebelum masuk z00


Peaceeeee to camera~ 
Amboi kak mas sempat lagi...


Aku and Mira... 


see to camera and smile 

Terbaikkkk
Hok ne la aku kata mee udang mak teh...
tapi ne bukan gambar aku... aku pinjam gambar orang....

Taaarraaa~
Nie la die ice cream yang aku cakap tu... Sedapkan???
Oh mama! saya mau kawen2 dengan sapa dengan orang taiping saja!!(semata2 sebab aku nak makan ice cream kat situ) tapi tak la saje je main2... background belakang "husben kak nurul sengeh2 sebab ice cream aku lagi tinggi dari die"..

Untuk keesokkan hari pulak... Aktiviti first sarapan lepas makan, pool.... then baru ke rumah pengantin....  Singgah ke Tapah untuk beli jambu and balik ke PJ...


Umairah kesejukkan tapi pantang nampak pool die yang paling awal nak turun...

yang ne pulak najla takut2 tapi mau...
Aku sukekan mereke sebab comel...
aku jenis yang sukekan budak2 perempuan...

Anak dara pingitan..

Bergambar dengan pengantin...
Ne la die jiran belakang aku kat opis... 
Sham... selamat pengantin baru!! semoga kekal selamanye~
moga cepat2 dapat baby... 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan